طراحی وب سایت فروشگاه استاندارد

  • طراحی وب سایت فروشگاهی
  • داینامیک و دارای پنل مدیریت فارسی
  • طراحی قالب اختصاصی
  • ثبت دامنه رایگان com و ir
  • سه گیگابایت هاست لینوکس رایگان

 

با افزایش وب سایت های فروشگاهی و همچنین افزایش تمایل مشتریان به این سبک سفارش، وب سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید.
نحوه ی برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود. چنین طراحی سایت حرفه ای نمی تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.

قبل از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید خودتان را به جای مشتریان خود قرار داده و انتظارات احتمالی آنها را حدس بزنید.و سعی کنید که تمامی انتظارات را برآورده سازید. از مهمترین ویژگی های یک سایت فروشگاهی موفق: سرعت بالا لود شدن سایت، توضیخات کافی و مناسب برای محصولات، سادگی استفاده از سایت، مشاوره و گفت و گو آنلاین با فروشندگان سایت، پیشنهاد های تخفیفی و … می باشد.

دسترسی آسان و سریع به محصول در طراحی وب سایت فروشگاهی:

یک سایت فروشگاهی را در نظر بگیرید که بازدید کننده نتواند به راحتی به محتوا آن دسترسی پیدا کند و یا جستجو قوی نداشته باشد. سردرگمی کاربر می تواند بر ذهنیت او نسبت به وب سایت و برند شما اثر منفی گذاشته و احتمال اینکه کاربر سایت شما را ترک کند نیز افزایش می یابد. بنابراین وب سایت فروشگاهی باید دارای ساختار استاندارد برای دسته بندی محصولات و سیستم جستجو کاربردی و خوب باشد.
اهمیت سیستم جستجو در وب سایت فروشگاهی شما به اندازه ای می باشد که اگر درست عمل نکند احتمال نارضایتی کاربر و در نتیجه ترک کردن سایت فروشگاهی را افزایش می دهد. در نتیجه نباید از جستجو های ساده استفاده شود و جستجو پیشرفته را باید اعمال نمود.

طراحی سریع سایت

پشتیبانی بسیار سریع

آموزش های با کیفیت