طراحی وب سایت شرکتی استاندارد

  • طراحی وب سایت محتوایی شرکتی
  • داینامیک و دارای پنل مدیریت فارسی
  • طراحی قالب اختصاصی
  • ثبت دامنه رایگان com و ir
  • یک گیگابایت هاست لینوکس رایگان

امروزه اولین نقطه تماس شرکت ها با ذینعفان خود وب سایت شرکت می باشد. ذی نعفان ممکن است شامل مشتریان بلقوه ای باشند که در جستجوی محصول یا خدمتی هستند که کسب و کار شما آن را ارائه می دهد یا ممکن است در حال حاضر مشتری سازمان شما باشند و علاقه دارند اطلاعاتی از سازمان یا محصولات و خدمات شما داشته باشند یا ممکن است سرمایه گذارانی باشند که مایل هستند روی کسب و کار شما سرمایه گذاری کنند. همه این ذی نعفان باعث رشد سازمان می شوند پس اگر بتوانیم در اولین نقطه تماس و اولین ورود آن ها به وب سایت، نظر آن ها را جذب کنیم، خواهیم توانست رشد روزافزون سازمان را تضمین کنیم.
15 سال پیش اگر یک شرکت وب سایت داشت و بر روی کارت ویزیت خود آدرس یک وب سایت را نیز قرار میداد کافی بود و حتی داشتن یک صفحه html ساده به عنوان یک وب سایت کافی بود زیرا خیلی از رقبا این امکان را نداشتند. اما امروزه داشتن وب سایت همانند داشتن خط تلفن برای شرکت می باشد. همانطور که امروزه نداشتن تلفن برای یک شرکت موضوعی عجیب است، نداشتن یک وب سایت استاندارد نیز به همین صورت می باشد. امروزه نه تنها دیگر یک صفحه html ساده برای معرفی یک شرکت مناسب نمی باشد بلکه داشتن یک وب سایت غیر استاندارد توسط مخاطبان شرکت غیر قابل قبول می باشد.

طراحی واکنش گرا (ریسپانسیو)

نمایش درست وب سایت در موبایل، تبلت، ساعت های هوشمند و دیگر دستگاه ها جز یکی از ویژگی های تمامی سایت های طراحی شده می باشد. روز به روز تعداد کاربران دسکتاپ وب سایت ها کم شده و به تعداد کاربرانی که با تلفن های هوشمند وب سایت را مشاهده می کنند اضافه می گردد. از این رو وب سایت های شرکتی به گونه ای طراحی می گردد که در تمامی ابزار ها نمایشی مرتب و زیبایی داشته باشد.

طراحی اختصاصی

به این معنی که هر پروژه به صورت منحصر به فرد طراحی خواهد گردید. در شروع پروژه ها وب سایت های مورد پسند مشتریان را دریافت کرده و با سلیقه مشتریان آشنا می شویم و بر اساس سلیقه مشتریان، نوع کسب و کار مشتری و المان های سازمان، طرحی منحصر به فرد برای هر مشتری پیاده سازی خواهد شد.

 

طراحی سریع سایت

پشتیبانی بسیار سریع

آموزش های با کیفیت