طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

  • دارای پنل مدیریت تحت وب
  • دارای سیستم ارسال نوتیفیکیشن
  • پرداخت آنلاین و اتصال به درگاه بانکی
  • نسخه اندروید و IOS
  • طراحی اختصاصی صفحات
  • فرم سفارش اختصاصی، تماس با ما
  • درباره ما، معرفی خدمات و محصولات
  • گالری تصاویر با قابلیت آلبوم بندی
  • اخبار و رویدادهای مهم
  • طراحی صفحه اختصاصی معرفی اپلیکیشن

هر اپلیکیشن فروشگاهی باید امکانات پایه ای مانند جستجوی محصولات، فیلتر سازی محصولات، عضویت، افزودن به سبد خرید، نمایش توضیحات محصول، پرداخت آنلاین، قابلیت نظر دهی، امتیاز دهی به محصول، دسته بندی محصولات و… را داشته باشد تا بتواند نظر کاربران خود را جلب کند.آنالیز ویژگی مهمی است که قابلیت تحلیل و آنالیز رفتار ها و کار های کاربران، تعداد نصب اپلیکیشن و اطلاعات مهم دیگر را برای شما فراهم میکند که این اطلاعات میتوانند به شما در انتخاب یک استراتژی مناسب کمک کنند.

بدون شک این واقعا یک ویژگی ضروری است. اطمینان حاصل کنید که کاربر امکان ثبت نام از راه های مختلف از جمله از طریق شماره تلفن، شبکه های اجتماعی، ایمیل … را دارد.
یک نکته مفید: بگذارید مشتری، در صورت امکان، یک خرید بدون ثبت نام انجام دهد. این امکان مخاطبان شما را گسترش می دهد. برای متقاعد کردن فرد برای تبدیل شدن به یک کاربر ثبت شده، سعی کنید دلایل متقاعد کننده (به عنوان مثال یک سیستم پاداش و تخفیف) را ارائه دهید.
شما نمیتوانید یک اپلیکیشن خرید آنلاین بدون این ویژگی داشته باشید که در فهرست اهمیت در رتبه دوم قرار دارد.
در کل دو نوع از مشتریان وجود دارد: بعضی از آنها برای انتخاب محصول وارد اپلیکیشن فروشگاهی می شوند، بعضی دیگر به دنبال چیزی خاص هستند. برای پاسخگویی به نیازهای هر دو، شما باید یک کاتالوگ قابل جستجو ایجاد کنید. این کاتالوگ رنگی باید تمام محصولات شما را ارائه دهد و امکان پیدا کردن کالا با توجه به ویژگی های آنها به عنوان مثال، رنگ، اندازه، سایزو… وجود داشته باشد.
طراحی یک اپلیکیشن فروشگاهی و خرید بدون امکان کاربران برای پرداخت آنلاین غیرممکن است.
گاهی اوقات ممکن است که قبل از خرید آن محصول لازم است تا مشتری آن را مشاهده کند، بنابراین شما نیاز دارید تا مکان های مشخصی را بازدید و تحویل کالاها به مشتریان مشخص نمایید. علاوه بر این، در فرآیند طراحی و توسعه یک اپلیکیشن فروشگاهی ، سعی کنید سیستم خرید آنلاین و پرداخت آنلاین را تا حد امکان ساده نمایید. در غیر این صورت، چرا مشتری باید اپلیکیشن فروشگاه آنلاین شما را دانلود کند؟
موضوع مهم دیگر که باید جدی گرفته شود مسئله امنیت است و میبایست سیستم تأیید اعتبار مشتریان را توسعه و گسترش دهیم.
چگونه یک اپلیکیشن فروشگاهی و خرید آنلاین مانند آمازون یا دیجی کالا را بسازید؟ بزرگترین ویژگی این سرویس های محبوب جستجوگرهای فوق العاده آنهاست و شما نیز در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خود باید یک جستجوی راحت برای محصول مورد نظر را با یک سیستم فیلتراسیون و مرتب سازی قوی ارائه دهید.
اگر می خواهید بدانید چگونه یک اپلیکیشن خرید آنلاین مانند آمازون را طراحی کنید، این ویژگی فقط چیزی است که شما نیاز دارید. اپلیکیشن آمازون مشارکت فوق العاده کاربران خود را از طریق پیشنهاد دادن محصولات ویژه و توصیه شده شده دیگرکاربران به دست آورد.
اصل کلی ساده است: با تجزیه و تحلیل رفتار کاربر، شما می توانید نیازهای او را درک کنید و محصولی را پیشنهاد دهید که به آن علاقه نشان داده ویا محصولی که او احتمالا خریداری خواهد کرد. به عنوان مثال، شما می توانید محصولات شبیه به آنهایی را که کاربر قبلا خریداری کرده یا مشاهده کرده را پیشنهاد دهید.

طراحی سریع سایت

پشتیبانی بسیار سریع

آموزش های با کیفیت